CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanței activității Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie “Leon Daniello” Cluj-Napoca. Vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.


Răspunsurile la acest chestionar rămân anonime și confidențiale.


1. Când ați intrat prima dată în această unitate ce impresie v-ați făcut? Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment din unitatea de primire:

*) Selectaţi 1,2 şi 3 în ordinea priorității
Cuvinte Ordinea priorității *)
Curățenie
Lux
Aglomerație
Dezordine
Mizerie
Disciplină
Liniște
Sărăcie
Altul
Altul

2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tomai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit?

DA NU
M-a demoralizat
Nu a avut niciun efect
Mi-a ridicat moralul

3. Cum aţi ajuns să apelaţi la internare în spitalul nostru?

V-aţi prezentat direct la camera de gardă
Aţi avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familie
Aţi venit cu trimitere de la medicul de ambulator
Aţi venit cu ambulanţa
Altă situaţie

4. Sunteţi la prima internare sau la o reinternare?

Prima internare
Reinternare

În cadrul acestei internări, puteți spune că:

DA NU
Ați fost primit cu amabilitate de la început
Ați fost condus la explorări?
Ați făcut baie la internare?
Ați fost informat pe înțelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
Ați adus medicamente de acasă?
Ați avut complicații post-operatorii?
Fiolele s-au deschis în fața dvs?
Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie?
Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestuia?

Apreciați pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menționate mai jos primite de către dvs:

Serviciul 1
Total nesatisfăcătoare
2
Parțial nesatisfăcătoare
3
Nesatisfăcător
4
Bună
5
Foarte Bună
9
Nu am beneficiat / nu am observat
Atitudinea personalului la primire
Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate
Îngrijirea acordată de medic
Îngrijirea acordată de asistente
Îngrijirea acordată de infirmiere
Îngrijirea post operatorie și ATI
Calitatea meselor servite în spital
Calitatea condițiilor de cazare – salon (dotare, facilități)
Calitatea grupurilor sanitare (băi + wc)
Curățenia în ansamblu

Pe perioada internarii mi-au fost respectate drepturile pacientului in calitate de pacient:

Întotdeauna
Uneori
Niciodată

Ținând cont de toate cele menționate mai sus vă rugăm să ne spuneți:

Cât de mulțumit sunteți / ați fost?
Foarte nemulțumit Parțial nemulțumit Nemulțumit Parțial mulțumit Foarte mulțumit
Dacă aţi avea nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-ați întoarce aici?
Sigur NU Mai degrabă NU Poate DA/ poate NU Mai degrabă DA Sigur DA
Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care știți că este disponibil aici i-ați recomanda să vină?
Sigur NU Mai degrabă NU Poate DA/ poate NU Mai degrabă DA Sigur DA
După toată această perioadă petrecută aici care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? / Ce va plăcut cel mai mult?
Dar negativ? / Ce nu v-a plăcut?

Elemente de socio-demografie

Sexul
Masculin
Feminin

Vârsta
< 20 de ani
20 – 29 ani
30 – 39 ani
40 – 49 ani
50 – 59 ani
60 – 69 ani
70 ani și peste

Mediul de rezidență
Urban
Rural

Ultima școală absolvită
Primară (1-4 clase)
Gimnazială (5-8 clase)
Liceu
Facultate

Starea Civilă
Căsătorit(ă)
Necăsătorit(ă)
Concubinaj
Văduv(ă)
Divorțat(ă)

Idicatii speciale in privinta completarii in situatiile pacientilor fara discernamant: se poate efectua de aprtinatori.

NOTĂ: Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.